Voorkamp

Het voorkamp gaat dit jaar door van woensdag 12 juli tot vrijdag 14 juli. Bij deze willen wij een warme oproep doen naar alle ouders en sympathisanten die graag nog eens in de huid van een echte scout kruipen.
Gedurende deze driedaagse zijn er immers mogelijkheden genoeg om samen met ons alle kneepjes van het vak nog eens op te frissen!
Hoe ging die paalsteek ook alweer? Op welke balk begin ik deze sjorring? Hoe zet ik de materiaaltent op? …
Voor alle duidelijkheid: deze oproep is gericht naar iedereen (wel of geen handige Harry) die graag zijn handen uit de mouwen steekt om de leiding te ondersteunen! Hetzij om mee te werken en te bouwen, hetzij om te koken, hetzij voor mentale ondersteuning.
Ook kroost is meer dan welkom! Kriebelt het? Laat ons dan zeker iets weten via groepsleiding@scoutsbrakel.be.

jul 12 - 14 2023
Expired!