Lid worden

U kan uw zoon/dochter (vanaf het eerste leerjaar) inschrijven door volgend formulier in te vullen. In het privacy-beleid leest u waarom we deze opvragen en wat we ermee doen. De inschrijving is compleet van zodra u het lidgeld van 45 euro per ingeschreven lid overmaakt op rekening BE29 2850 3271 1964 met vermelding van ‘Lidgeld <naam lid/leden>’.

Voor leden die invallen na 1 maart bedraagt dit lidgeld slechts 25 euro. Indien u nog niet zeker bent, laat zoon/dochter dan gerust één of twee keer gratis en vrijblijvend proberen om te zien hoe het hem/haar bevalt! Gelieve dit op voorhand wel aan de takleiding mee te delen, en hen enkele contactgegevens te bezorgen waarmee ze jullie kunnen bereiken in het onwaarschijnlijke geval van nood. Vanaf een derde deelname vragen we wel om officieel tot inschrijven over te gaan.

Raadpleeg als nieuwe scoutsouder ook vast en zeker het tabblad ‘Info‘, waar we u alle info geven die u nodig hebt om te weten wat u van een scoutsjaar moet verwachten.