Spaghettifestijn Jin scouts Brakel-Lierde

Dee Jin van Scouts Brakel-Lierde nodigt u graag uit voor hun spaghettifestijn op zaterdag 24 februari, ten voordele van hun internationale reis naar Servië & Montenegro. 🇷🇸🇲🇪

Vanaf 16u heten we u van harte welkom in de nieuwe eetzaal van de Viso Cor Mariae (Kasteelstraat 44, 9660 Brakel) voor een verrukkelijke spaghetti.🍝 Uiteraard bieden wij ook veggie aan.
Indien u allergieën/intoleranties hebt, kunt u dit altijd aanduiden in de google form en proberen wij ook voor jou een lekkere spaghetti klaar te maken. 🍽️

Als u er jammer genoeg niet bij kan zijn of graag een extra portie saus mee naar huis neemt, kan u ook saus bestellen aan 10 euro per liter. 😋 Vergeet hiervoor zeker niet uw eigen potjes mee te nemen!

Inschrijven is mogelijk via de volgende google form:

Kaarten kan u ook verkrijgen via de Jin zelf.
Betalen gebeurt via overschrijving (zie form) of aan de kassa.
Volwassenkaart: €15
Kinderkaart (kinderen tot 12 jaar): €10
Wij kijken er alvast naar uit en zien u graag op 24 februari!

feb 24 2024
Expired!