Kaasavond

Beste ouders en leden

Op 11 november dit jaar is het weer de tijd van het jaar: de 35ste kaasavond van Scouts Brakel-Lierde. we heten jullie terug van harte welkom in OC de Lier voor een uitgebreid assortiment aan kazen en broden, fruit en noten maar ook een heerlijk glaasje wijn.

Hoeveel kost zo een gezellige avond?
– Kinderkaart (6-12j) – €12
– Volwassenkaart – €20

Liever geen kaas? geen probleem! U kan ook een vleesschotel bestellen via de link hieronder. (Een vleesschotel vooraf bestellen is verplicht.)
Wilt u graag een kaas- of vleesschotel maar wilt u liever afhalen? Ook dat is mogelijk! Een afhaalschotel kan ook besteld worden via de link hieronder. Wij zorgen dat de schotel klaarstaat wanneer u wilt afhalen, zo kan u snel terug naar huis om te genieten!

Kaarten zijn verkrijgbaar bij alle leiding en leden van scouts Brakel-Lierde of u kan een mailtje sturen naar kaasavond@scoutsbrakel.be

nov 11 2023
Expired!