Kaasavond

We heten jullie opnieuw van harte welkom in OC De Lier voor de 36ste kaasavond van Scouts Brakel-Lierde. Geniet van een uitgebreid assortiment aan kazen en broden, fruit en noten maar natuurlijk ook voor een heerlijk glaasje wijn! Hoeveel kost zo een gezellige avond?
Kinderkaart (6-12j) – €12
Volwassenkaart – €20
U kan ook een vleesschotel bestellen via de link hieronder! (Vooraf bestellen is verplicht!)
Wilt u graag een kaas- of vleesschotel maar kan u niet komen eten? Dan is er ook de mogelijkheid om af te halen! Een afhaalschotel kan ook besteld worden via de link hieronder. Wij zorgen dat de schotel klaarstaat wanneer u wilt afhalen, zo kan u snel terug naar huis om te genieten!
Kaarten zijn te verkrijgen bij alle leiding en leden van scouts Brakel-Lierde of u kan een mailtje sturen naar kaasavond@scoutsbrakel.be

dagen

uren